Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 9
Pokaż wszystkie komentarzeNie kosztuje. To kwestia polityki cenowej, filozofii producenta i pozycjonowania marki. W BMW dużo płacisz za znaczek na baku. No ale to to taka marka ;)
OdpowiedzTak ale masz przeglądy za śmieszne pieniądze co 10 tys. km. a nie co 6 tys. km. jak w japończykach za ciut poważniejsze pieniądze.... Co do przyjemności z jazdy się nie wypowiadam bo mi zwyczajnie 4 gary w rzędzie nie pasują, może się nie znam ale jeśli Kawa da mi przeglądy i jakość jak w szachownicy to zmienię markę lecz w perspektywie 3 lat to się nie przesiądę... ps. swoją nówkę sztukę BWM kupiłem za równowartość japończyka ale to były czasy EUR=3,2 PLN;)))
OdpowiedzTyle tylko że na "dzien dobry" musisz wyłożyć za tą betę 20 tysi więcej... ;)
OdpowiedzNie wiem czemu ale z jakiegos powodu jak motor BMW ma jakiegos bezposredniego konkurenta to przewaznie wypada lepiej w wiekszosci aspektow, a kwestjach bezpieczenstwa przewaznie miażdzy oponentow, przyklady mozna mnozyc, i na zakonczenie autor tylko dodaje ze przegrywa jedynie cena, no ale o to chodzi zeby wygrywal i za to sie placi!!!
OdpowiedzTak się dzieje w niemieckich testach. W angielskich testach wygrywa zawsze Triumph. BMW miażdży przede wszystkim ceną.
Odpowiedzten jest amerykanski: http://www.sportrider.com/bikes/146_0909_2009_bmw_k1300_suzuki_hayabusa_comparison_test/bike_ratings_opinions.html mam szukac dalej?
OdpowiedzPieprzenie. To co ignoranci opisują płaceniem za logo czy markę to płacenie za lata R&D, doświadczenie i jakość. Oczywiście że jeden procesor nie kosztuje 25k, ale zastanów sie ilu ludzi musiało pracować nad jego stworzeniem, potem to przetestować a potem wyprodukować. Nie ma nic za darmo.
Odpowiedz